Lino: Top Cat Dad
Lino was used to living normally as a human again. However, everything turns upside down when he suddenly turns back into a giant red cat, becoming a target for Dr. Vilani and his crazy plans to turn all people into cats. Now, Lino will have to use his feline skills to protect himself and his family.
The animated series “Lino: Top Cat Dad” intends to overcome adversity in a funny way, through the daily life of its main character, Lino. The story begins a few years after the end of the film “Lino: Uma aventura de sete vidas”. Lino is still entertaining at children's parties, but now at his own restaurant, which is the largest in the city. He lives with Janine and his daughter Juliana, now 9 years old. His life is going very well, until Lino turns into a giant cat again. And this time, there is nothing his clumsy friend Don Leon can do to change this situation. With lots of humor and adventure, we will follow Lino who, once again in the skin of a giant red cat, will have to face more embarrassing and challenging situations.