Medalist
Tsukasa Akeuraji, a frustrated skater, meets Inori Yuitsuka, a girl who yearns to be a figure skater. Motivated by Inori's obsession on the rink, Tsukasa begins coaching Inori. Inori's talent blossoms, and Tsukasa becomes a brilliant mentor. Together they aim to make her a glorious medalist!