Reminder
Six months after their sudden breakup while planning their wedding, Deniz and Güneş run into each other. That same evening, a mysterious message appears on both their phones, pulling them into a life-changing journey—one that will lead them to confront the missing pieces of their past and rediscover what love truly means.
Six months after their painful breakup on the verge of marriage, Güneş and Deniz receive the same cryptic message naming them co-inheritors of a mysterious house in Cappadocia. Güneş, a social media star, hopes the inheritance will fund her sister’s dreams. Deniz joins only to keep her from someone else. As they navigate this unexpected journey, they must confront the past and decide if love still has a place in their future.