The Day of the Jackal
An unrivaled and highly elusive lone assassin, the Jackal, carries out hits for the highest fee. He meets his match in a tenacious British intelligence officer who starts to hunt down the Jackal in a thrilling cat-and-mouse chase across Europe.
An elite sniper, a master of disguise, a highly trained killer – the Jackal is an assassin, coldly carrying out hits for a fee. Following an attack on a high-profile and notorious politician, the Jackal is offered his riskiest job yet, one that could pay him enough to let him leave this life for good. But his work has attracted the attention of Bianca, a tenacious British intelligence officer, whose world-class expertise in firearms makes her the ideal candidate to hunt him down. What follows is a thrilling cat-and-mouse chase across Europe, as the Jackal works to carry out his new mission, whilst being pursued by Bianca. As both Bianca and the Jackal's personal lives clash with their work, they risk everything for this hunt, pushing themselves to their limits with disastrous consequences.