The Seven Year Itch
The fidelity of New York City resident Richard Sherman is put to the test when his wife and son go away for the summer and a seductive starlet moves in upstairs. Faced with this provocative problem, which coincides with the notorious “seven year itch,” Richard finds himself engaged in an outrageous mating dance in director Billy Wilder’s scandalous, sexy comedy.
It's a steamy summer in New York City and this scandalous, sexy comedy heats things up even more! A married man (Tom Ewell), whose wife and son are away for the summer, has his fidelity put to the test when a seductive starlet (Marilyn Monroe) moves in upstairs. Keeping his marriage vows in the face of her flirtations proves tough when challenged by the notorious "seven year itch." Faced with this provocative problem, he's victim to an outrageous mating dance filled with hilarious comedy!