Volley
A group of friends escape the city for a New Year’s Eve celebration. One of them, Nicolás, is devoutly against monogamy and spends the weekend seducing as many girls as he can. But after hooking with one girl he really shouldn’t have, he comes to question his beliefs.
In this Argentine comedy, a group of friends escape the city for a New Year’s Eve celebration. One of them, Nicolás, is devoutly against monogamy and spends the weekend seducing and sleeping with as many girls as he can. But after hooking with one girl he really shouldn’t have, he begins to feel differently about monogamy. And unfortunately for Nicolás, his ideas of limitless sex catches on within the group.