Astral City 2: The Messengers
André Luiz joins a group of spirit messengers from Nosso Lar tasked with rescuing endangered projects and the people who are leading them. The mission thrusts them into the lives of three protégés whose work on Earth will affect the future of Nosso Lar. Based on the works of spiritist medium Chico Xavier, this is a sequel to “Astral City: A Spiritual Journey.”