Javi's Tree Club
Javi discovers some curious and fun animals who usually meet in his garden to learn more about nature. He will learn how human ingenuity is inspired by nature.
After moving to a house with a garden, Javi discovers some curious and funny animals that meet every night to learn more about nature. With them, he will understand how human ingenuity is based on and inspired by nature.