Franklin
Correa — a retired boxer — and Rosa — a victimized sex worker — are desperate to break away from the criminal underworld that has destroyed their lives. But complicating their escape at every turn are unscrupulous boxing promoters, crooked cops, violent drug dealers, and incompetent thieves, who stand as obstacles between them and a winning lottery ticket.