Batman
The world's most notorious criminal minds team up to conquer Gotham City and it's up to the Caped Crusaders to defeat the nefarious foes and restore order.
The archvillains of The United Underworld - The Catwoman, The Joker, The Riddler and The Penguin - launch a plot to control the world while combining forces to dispose of Batman and Robin.