Bringing Out the Dead
Frank Pierce is a paramedic on the brink of madness from too many years of saving and losing lives. One fateful night, he meets Mary, the daughter of a man he tried to save. Together, they confront the ghosts of the past, and discover that redemption can be found among the living.
Nicolas Cage stars with Patricia Arquette in an extraordinarily stunning, darkly comedic thriller from legendary director Martin Scorsese! A burned-out New York City paramedic working the graveyard shift in Hell’s Kitchen, Frank Pierce (Cage), is haunted by visions of the people he was unable to save. Over three typically chaotic nights with three different partners — Larry (John Goodman), Marcus (Ving Rhames) and Walls (Tom Sizemore) — Frank’s desperate search for redemption only drives him closer to madness!