Saving Hope
Alex Reid is a whip-smart general surgeon. When she came to Hope Zion, Alex fell under the wing of Charlie Harris, Hope Zee's charismatic and charming Chief of Surgery. Charlie became Alex's mentor. He recognized her strengths – not only her preternatural ability as a surgeon, but also her empathetic way with patients and her fundamental decency.