Between Walls
Marga and Martín meet on a dating app, unaware they are neighbors. When they find out, they decide not to pursue the romance, following the unsaid rule: "one should never date one's neighbor." The affair is over before it even begins as they decide to be just friends. But there's no smoke without fire! Over time, they will find it hard to hide their feelings behind the wall that keeps them apart.
Marga and Martín match on a dating app, just as she is about to move to Mexico City.
An influencer asks Marga to plan her birthday party. Marga’s neighbors invite her to dinner.
Marga and Martín go to a store to buy a gift for his uncle. Pablo and Marga go on a second date.
Patrisha’s party is going as planned, except for one detail that could ruin the whole thing.
Six months later, Marga finds herself living happily in the building , until Martín gets back home.
An inspector visits Marga and Kari. Martín and Pablo cause trouble with their tasting menus.
Marga's business faces problems. Martín gets offered to work with food. Marga’s parents wreak havoc.
The hall faces a permanent shutdown. Marga decides to be true to herself, Pablo, and Martín.
Marga and Martín sort out their relationship while trying to save the party hall from being closed.