T R Y
T R Y holds a mirror to reality, showing life from different angles. See yourself reflected in its stories of friendship and growing up. Recognize parts of your own journey. Perhaps discover surprising new perspectives. This film invites a rich dialogue about connection, maturity, and understanding oneself.
As a mirror-like representation, this movie T R Y constitutes a piece of reality which, as life itself, is observed through different perspectives, and it makes the viewers see themselves reflected on them. The audience can relate to this movie in the sense that not only can they find aspects of their own lives that they already know and can recognize, but also new ones. The movie brings about a varied and enriching dialogue about friendship, maturity, and about oneself.