Cambiaso: The Polo Legend
Polo legend Adolfo Cambiaso revolutionized the sport with his talent and equine cloning. From his childhood at the ranch to his global rise, he redefined the game despite skepticism. He faced legal and emotional challenges to protect his legacy, continued by his son, Poroto. Together, they defy generations and seek glory at the Palermo Argentina Open.
Polo legend Adolfo Cambiaso has revolutionized the sport with his talent, vision, and passion for horses. From his childhood at the ranch to his mastery in the world's most prestigious tournaments, he redefined the game and equine breeding through cloning, challenging skepticism and transforming the future of polo. Facing legal and emotional challenges to protect his legacy, he finds in his son Poroto the continuation of his history. Together, they defy generations and adversities, united by effort, tradition, and the pursuit of glory at the Palermo Argentina Open.