Hidden Algeria: The Sahara
Hidden Algeria offers an intimate exploration of Algeria, from its vibrant capital, Algiers, to its coastal cities and the vast Sahara Desert. Delving into its rich history, diverse landscapes, and cultural traditions, this three-part travelogue unveils the country's hidden gems and ancient wonders, spanning over 1,200 miles of breathtaking terrain.