The Turkish Passion
Desideria has what most young women dream of: a caring husband, a beautiful house and good friends. A holiday with her husband in Turkey changes her life forever, plunging her into an obsessive affair and a wild sexual adventure with a Turkish guide that is a dramatic contrast to her normal life.
Desideria is living a mundane life with her husband in a provincial town and nothing has been what she expected. One day, they travel to Istanbul with some friends. As soon as she sets foot in the city, she discovers the power of eroticism, which was previously a mystery to her.