Caregiver
During a night of self-doubt, a tormented caregiver confesses to his longtime friend with a disability that he won’t be returning to work the next day.
During a sleepless night filled with doubt and guilt, a devoted caregiver struggles with an agonizing decision. For years, he has cared for his best friend, who lives with a disability, forming a deep bond built on trust and companionship. But now, burdened by exhaustion and inner turmoil, he must find the courage to confess that he won’t be returning to work the next day, risking the friendship that has defined both their lives.