The Absent Voice
When his older brother is found dead, apparently by suicide, the renowned psychoanalyst Pablo Rouviot is the only one convinced that it is a murder. With the assistance of Officer Cecilia Bermúdez as his sole ally, Pablo takes on the investigation, uncovering a much larger scheme with a serial killer at its core.
José's apparent suicide triggers an investigation by his brother Pablo, who suspects a murder.
A copy of "Dr. Jekyll and Mr. Hyde" confirms the connection between the two murders.
Pablo and Cecilia arrive at the Lemos Institute, where they learn the story of Dante Santana.
The link between Dante and José is revealed, as well as the secret that drove Pablo away.