Angel
Combining supernatural adventure and dark humor, ANGEL tells the story of a centuries-old vampire who is searching for redemption by saving lost souls in Los Angeles.
A centuries-old vampire cursed with a conscience, Angel (David Boreanaz) has left the small California town of Sunnydale and the only woman he ever loved to take up residence in the City of Angels. Between the pervasive evil and countless temptations lurking beneath the city’s glittering facade, Los Angeles proves to be the ideal address for a fallen vampire looking to save a few lost souls, and in turn, perhaps redeem his own by restoring hope to those locked in a losing battle with their own demons.