The Invisible Girl
Miguel Ángel is the Civil Guard lieutenant leading the investigation. This case isn't easy for him. His parents were from Cárdena, but he spent many years out of town. After his wife died, he decided to return with his daughter Julia because he thought they would feel supported there. But now any one of his friends or neighbors could be the murderer. Julia's obsession with solving the case will prove to be a source of conflict between father and daughter and further strain their tenuous relationship.
Julia and Miguel Ángel will start to solve the puzzle separately and embark on a journey full of enigmas, clues and traps. Nothing is what it seems in Cárdena. Everybody keeps secrets and is a suspect. Julia will stop at nothing until she solves the crime, even if it means risking her own life.
A girl is murdered during Cárdena's local festivities. The police search for the killer.
Aurora's funeral takes place, and someone sends Julia a riddle written on a chessboard.
A pigeon breeding competition is held in Cárdena. Several male pigeons go after a female.
The town organizes a procession of the Virgin Mary to invoke her protection. A third body appears.
They've unmasked Patri's stalker, but he didn't kill Aurora. So who is the murderer?
Miguel Ángel is on the brink of solving the case, but Julia gets ahead of him, risking her life.