Bruja Escarlata y Visión
Marvel Studios presents “Bruja Escarlata y Visión,” a blend of classic television and the Marvel Cinematic Universe in which Wanda Maximoff (Elizabeth Olsen) and Vision (Paul Bettany)—two super-powered beings living idealized suburban lives—begin to suspect that everything is not as it seems. The new series is directed by Matt Shakman; Jac Schaeffer is head writer.
Wanda and Vision struggle to conceal their powers during dinner with Vision’s boss and his wife.
In an effort to fit in, Wanda and Vision perform a magic act in their community talent show.
Wanda’s pregnancy messes up her powers as she and Vision prepare for an accelerated delivery.
Monica Rambeau, tasked with a special assignment regarding sentient weapons, goes missing.
Wanda addresses Vision's worries when he grows suspicious of the neighbors' strange behaviour.
Disturbances on Halloween separate Wanda from Vision, who looks into anomalous activity in Westview.
Monica plots her return, Wanda navigates unsettling complications, and Vision forms a new alliance.
Wanda embarks on a troubling journey revisiting her past for insight into her present and future.
The events of WandaVision come to a head, and the destinies of all who took part are determined.