The Transporter Refueled
Frank Martin is now living a less perilous life - or so he thinks - transporting classified packages for questionable people. When Frank’s father pays him a visit in the south of France, their father-son bonding weekend takes a turn for the worse when Frank is engaged by a cunning thief, Anna, and her three seductive sidekicks to orchestrate the bank heist of the century.
Frank Martin, a former special-ops mercenary, is now living a less perilous life - or so he thinks - transporting classified packages for questionable people. When Frank’s father pays him a visit in the south of France, their father-son bonding weekend takes a turn for the worse when Frank is engaged by a cunning thief, Anna, and her three seductive sidekicks to orchestrate the bank heist of the century. Frank must use his covert expertise and knowledge of fast cars, fast driving and fast women to outrun a sinister Russian kingpin, and worse than that, he is thrust into a dangerous game of chess with a team of gorgeous women out for revenge.