From Tomorrow
Gabriela and Andrés, a doctor and a detective, must face a series of supernatural phenomena that disrupt their lives and those of their loved ones. Together, they have the opportunity to change their destinies.
Just a few days after Gabriela, an ambulance doctor, moves to a new house with her family, she discovers a vein of an unknown mineral beneath the floor in her pantry. When she touches it, something strange and unsettling happens: Gaby sees her daughter, Emma, lying on the ground... apparently dead.
The doctor isn't sure what she has seen. It seemed like a memory, but of something that hasn't happened yet... But that's impossible, right? Andrés, an old acquaintance and police officer, confesses to her that his late wife experienced the same thing... She also saw the future.
Gaby refuses to believe all of this and decides to make sure she isn't suffering from any physical or mental disorders. Everything seems to be fine until she becomes certain that what she sees when she touches the stone... is the future! And the worst part is that this painful confirmation will jeopardize the stability of her family.
From this moment on, Gaby, with the help of Andrés, races against time to try to understand what that mysterious stone hides and, above all, to try to avoid the dire fate she seems to be heading towards.
Geocorp, which is the mineral extraction company founded by Aurelio, Gaby's father, seems to hold the solution to the mystery.