Their Stories
Due to a legal matter, Isabel and her daughter Ana Rosa are forced to live in the house of their former housekeeper, Marta, and her daughter Ana Jasmim. The new coexistence transforms everyone's lives, bringing up issues from the past. Meanwhile, Marta's relationship with a loan shark is affected, causing serious consequences.
Isabel is forced to serve house arrest in the house of Marta, her former housekeeper.
Ana Rosa discloses information to Wander. Ana Jasmim receives news that could change her life.
Wander changes the terms of the loan. Rosa attends an event in the hood, but Jasmim doesn't like it.
Rosa tries to make amends with Jasmim, but Isabel's visit to the hospital could change everything.
Ana Jasmim is about to change her life, but she has to deal with resistance from her mother.
Wander puts the four women in an extreme situation that will unite them forever.
A shared secret puts the lives of the four women at risk. The police begin to investigate.