Everybody Happy
Ralph Hartman, a successful stand-up comedian, battles a relentless inner critic that threatens to derail his career and his life. While struggling against this negativity on a grueling tour, a glimmer of hope appears when he meets Laura, who seems to understand his struggle and offers a chance to step back from the abyss.