Mère et fille
The daily life of Isabelle, single mother, and Barbara, her teenage daughter: the most adult of them is not the one you think!
Isabelle is a 39-year-old lawyer. Since her divorce she has to take care alone of Barbara, her 14-year-old daughter. Between a woman who, since her divorce, wants to have a second youth and to be cool in front of her daughter, and a daughter in a middle of her teenage rebellion who needs to shape herself in a broken family, the adult is not the one you think!