Big Trouble in Little China
A macho truck driver is plunged into a strange netherworld after his friend's fiancée is kidnapped by mysterious forces in San Francisco's Chinatown district.
Kurt Russell stars as truck-driving, tough-guy Jack Burton in this mystical action-adventure-comedy-kung-fu-monster-ghost-story film about the imaginary world under Chinatown where ancient Chinese ghosts and evil spirits dwell.