Murder on the Orient Express
Kenneth Branagh directs and leads an all-star cast, including Johnny Depp, in this stylish, suspenseful and thrilling mystery based on the best-selling novel by Agatha Christie.
Kenneth Branagh directs and leads an all-star cast of Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Penélope Cruz, and Judi Dench, in this stylish, suspenseful and thrilling mystery based on the best-selling novel by Agatha Christie. Everyone’s a suspect when a murder is committed on a lavish train ride, and a brilliant detective must race against time to solve the puzzle before the killer strikes again.