The A-Team
In this thrill ride starring Liam Neeson, Bradley Cooper and Quinton “Rampage” Jackson, a former Special Forces unit must escape prison to tackle their toughest mission yet.
There’s more action, more adventure — and more attitude — in The A-Team Extended Edition, which includes a never-before-seen version of the film with spectacular added footage not shown in theaters! Buckle up for an adrenaline-fueled thrill ride starring Liam Neeson, Bradley Cooper, Quinton “Rampage” Jackson and Sharlto Copley. Convicted by a military court for a crime they didn’t commit, a daring team of former Special Forces soldiers must utilize their unique talents to break out of prison and tackle their toughest mission yet. It’s going to take guts, split-second timing and an arsenal of explosive weapons...this is a job for The A-Team!