Rudyard Kipling: A Secret Life
Behind the literary giant was a man bearing immense personal tragedy. This film reveals the secret story of Rudyard Kipling's life, exploring how the deaths of two of his children provoked utter desolation but also gave birth to some of his most elegiac and moving work.