Kraken
Action and Adventure, Horror, Thriller
Johanne is a marine biologist who is doing research on a fish farm in a rural community by a fjord, when she encounters several strange occurrences. After the brutal deaths of two local teenagers, all signs are pointing to the fjord, whose depths could be hiding more than meets the eye.