Shaun the Sheep
Meet Shaun, Bitzer, the Farmer and the rest of the Flock as they navigate life at Mossy Bottom Farm. Peace in the valley turns to mayhem in the meadow as Shaun leads his flock into all sorts of scrapes and scraps, running rings around sheepdog Bitzer when the Farmer's back is turned.
The pigs muscle in on Shaun's private club, steal all the pizza, and take Timmy hostage.
The Farmer's rock 'n' roll idol is stranded at the farm when his limousine breaks down.
Shaun persuades Bitzer to take part in his game of cricket, upsetting the resident moles.
Shaun and the Flock help Bitzer relax when a lazy farmhand leaves him with a mountain of chores.
The Flock no longer recognize Shaun when he loses one of his most distinctive features.
The delivery of a new high-tech farmyard control module causes problems on the farm.
When one of the pigs attempts to make friends with Timmy, he is evicted for un-pig-like behavior.
Bitzer, Shaun and the Flock are convinced that a monster is loose on Mossy Bottom Farm.
Bitzer is a very willing patient until Shaun rumbles his idling and plots the pooch's comeuppance.