Goldie & Bear
You’ve heard the story of Goldilocks and the Three Bears, but did you hear what happened after the story ended? Goldilocks apologized to Bear and now they’re best friends.
You’ve heard the story of Goldilocks and the Three Bears, but did you hear what happened after the story ended? Goldilocks apologized to Bear for having eaten his porridge, broken his chair, and messed up his bed, and now they’re best friends! These days, you can always find these inseparable buddies in the middle of some kind of adventure running through Fairytale Forest.