Stan by Me
Stan by Me is a geriatric spin on a coming-of-age story about a grumpy, resentful character called Mervin. Despite the overzealous encouragement of Stan, his jolly neighbor, Mervin's aches and pains overshadow every possible joy in life.
Stan by Me is a geriatric spin on a coming-of-age story about a grumpy, resentful character called Mervin. Despite the overzealous encouragement of Stan, his jolly neighbor, Mervin's aches and pains overshadow every possible joy in life. Worlds apart in temperament, they both cope with aging, loneliness, and isolation in their own way, but Mervin soon discovers that not everyone wears their struggle publicly. Everyone needs help, and the best way through hard times is together.