Hubble's Cosmic Journey
Since its launch in 1990, the Hubble Space Telescope has revolutionized our understanding of the universe and become a global icon.
Since its launch in 1990, the Hubble Space Telescope has captured thousands of stunning images of space, revolutionized our understanding of the universe and become a global icon. To mark its 25th anniversary, National Geographic Channel tells the definitive story of NASA’s most successful science project ever, in Hubble’s Cosmic Journey, narrated by Neil deGrasse Tyson.