Miles Away
Miles is a little boy whose best friend is a tree. Together they venture on a road trip and enjoy a perfect Summer day at the funfair. "Miles Away" is a short movie for kids, with one simple message: You'll never be lonely or bored as long as you let your imagination lead the way.