Film Adventurer Karel Zeman
Delve into the life and impact of cinema pioneer Karel Zeman. Through interviews with contemporary filmmakers, we uncover Zeman's enduring influence. Despite today's CGI dominance, Zeman's handmade worlds, showcased in films like "The Fabulous World of Jules Verne", remain unparalleled. Witness modern animators' attempt to recreate his magic using traditional techniques.