The Wimbledon Kidnapping
Britain’s first kidnap and ransom case galvanized the nation in 1969. For the first time, all of the key players in this astonishing crime story speak out, including one of the convicted men, the daughters of the kidnapped woman who took the ransom calls, and the family of the second kidnapper.