Food Truck Challenge
Three teams of celebrities cook from their food trucks at the Woodlands Festival in Bergen.
Three teams of celebrity chefs cook from food trucks at Foodtruck Festival Smul in Uden.
Three teams of celebrities cook from food trucks at the Vegan Food Festival in Rotterdam.
Three teams of celebrity chefs cook from food trucks at the Flame in the Pijp festival in Den Bosch.
Three teams of celebrity chefs cook from food trucks at the Farm & Country Fair in Aalten.