Der Bürgermeister-Macher
Behind many rising political stars in southern Germany is the "Mayor Maker," Klaus Abberger. This enigmatic spin doctor operates in the shadows, molding aspiring candidates into powerful local leaders. Granted exclusive access, a filmmaker uncovers the discreet world of a man who pulls the strings of democracy.