Story of... Tea
Tea-Together with fellow travelers from around the world, Rosie ventures on a voyage to discover the phenomena behind tea and tea drinking. Tea is grown and produced in more than 40 countries worldwide, but back in the 17th century tea had to be imported at great cost and effort from China.