The Walking Dead: Dead City
Maggie and Negan travel into a post-apocalyptic Manhattan long ago cut off from the mainland. The crumbling city is filled with the dead and denizens who have made New York City their own world full of anarchy, danger, beauty, and terror.
Years have passed since we last saw Maggie and Negan, and the old enemies must now form a tenuous alliance in order to carry out a dangerous mission. Maggie and Negan travel into a post-apocalyptic Manhattan long ago cut off from the mainland, where they discover that the crumbling city is filled with the dead and denizens who have made New York City their own world full of anarchy, danger, beauty, and terror. But as the pair moves deeper into the gritty depths of the walker-infested city, it becomes apparent that the traumas of their tumultuous past may prove just as great a threat as the dangers of the present.
While Maggie navigates a treacherous journey, Neagan struggles to find a reason to fight.
Negan tries something new with the Croat, then takes matters into his own hands.
Maggie's trip uncovers surprising information while Negan attempts to outmaneuver a slippery foe.
While Negan and Maggie make their moves, the Croat starts seeing things from a new perspective.
Maggie's attempts at forming an alliance cause long-simmering tensions to bubble to the surface.
Negan and Maggie are tested on their harrowing journeys, both physically and emotionally.