Wederopstanding Van Een Klootzak, De
Amsterdam criminal Ronnie survives an assassination while a silent Angolan asylum seeker faces deportation. Their lives intertwine with a depressed bodyguard, a waiter with a sick cat, and a grieving couple, offering mutual support amidst adversity.