GAME NIGHT
GAME NIGHT is a hilarious entertainment program where the brightest stars of Finnish entertainment gather to spend an evening playing fun party games. The program is hosted by Ville “Viki” Eerikkilä. In each episode, two teams of three compete, led by regular captains Jenni “Jenspa” Poikelus and Juuso “Köpi” Kallio.