A Cure for Wellness
An ambitious young executive is sent to retrieve his company's CEO from a "wellness center" located in the Swiss Alps. But when he is diagnosed with the same mysterious illness affecting the other patients, he finds himself questioning the sanity and safety of the spa’s supposed miraculous treatments.
An ambitious young executive is sent to retrieve his company's CEO from an idyllic but mysterious "wellness center" at a remote location in the Swiss Alps. He soon suspects that the spa's miraculous treatments are not what they seem. When he begins to unravel its terrifying secrets, his sanity is tested, as he finds himself diagnosed with the same curious illness that keeps all the guests here longing for the cure.