Bad Company
Veteran CIA agent Gaylord Oakes (Hopkins) must recruit streetwise punk Jake Hayes (Rock) when Jake's identical twin brother is killed in the line of duty.
Academy Award Winner Anthony Hopkins and the irrepressible Chris Rock star in this spy action thriller that will have you on the edge of your seat! Veteran CIA agent Gaylord Oakes (Hopkins) must recruit streetwise punk Jake Hayes (Rock) when Jake's identical twin brother is killed in the line of duty. With only nine days to complete a nuclear weapons negotiation, Jake has to go from smart talking to smooth operating and convince all parties he is the sophisticated brother he never knew. From Prague to New York, the chase is on and the clock is ticking when more than a preemptive arms deal goes "bad".