Guess Who
When Theresa brings fiancé Simon Green home for her parents’ 25th wedding anniversary, she neglects to mention one tiny detail: he’s white. Determined to break his daughter’s engagement, Percy Jones goes on to prove father doesn’t always know best.
When Theresa brings fiancé Simon Green home for her parents’ 25th wedding anniversary, she neglects to mention one tiny detail: he’s white. Determined to break his daughter’s engagement, Percy Jones does everything he can to make Simon feel “apart” of the family, from running his credit report to locking him in the basement at night. But when Percy gleefully exposes Simon’s most embarrassing secret, it leads to an outrageous series of comic complications that only goes to prove with a dad like Percy Jones, father doesn’t always know best.