Office Space
A satire of the working world. A slacker takes a step up on the corporate ladder when a team of efficiency experts mistakes him for upper management material.
Tired of his mind-numbing job, a cubicle slave (Ron Livingston) adopts a negligent attitude as a way to get fired. But instead, he’s propelled into the ranks of upper management, while his friends are laid off! So he hatches a plan to embezzle a lot of money from the company. But in order to pull off the heist, he needs to keep his sexy new girlfriend (Jennifer Aniston) in the dark!