Preppers UK Surviving Armageddon
UK Preppers delves into the hidden world of prepping and the secretive community of UK Preppers and Survivalists.
UK Preppers delves into the hidden world of prepping and the secretive community of UK Preppers and Survivalists. This underground society mingle among the general public, hold everyday jobs, but behind closed doors they're prepping for a range of possible scenarios from economic collapse, rise of fuel prices to rule without law. We meet a unique group of UK and European-based Preppers who have tried to turn their homes entirely self sufficient, and have months worth of food and supplies stored.